מדיטציה וקווסט

הבוקר התחלתי את המדיטציה הקבועה. זה קטע שהקלטתי עבור עצמי, כדי שאוכל להקשיב לו בעודי בדרכים- יש התחלה של הליכה ביער, הגעה לבקתה, ירידה לנהר, והתחברות לאלים שונים.
אני הולכת בשביל, מגיעה לבקתה ויודעת שאני אמורה להיכנס פנימה לבקתה ולמצוא גרם מדרגות, אבל אז אני מגלה שיש מישהי בבקתה. ממש זקנה, וחביבה משהו. היא מזגה לי כוס של קקאו עם ורדים.
הפסקתי את ההשמעה של המדיטציה, והקשבתי לה במקום.
דיברנו על הא ועל דא (זאת הזקנה שאמרה לי לטפח את מה שצומח ולשחרר את מה שנובל.)
ובאיזשהו שלב היא הובילה אותי בגרם המדרגות שאני מכירה. הגענו לנהר, רק שבמקום לחכות לסירה על גדות הנהר, היא הובילה אותי לצידו, עד מקום שהוא נקווה לבריכה שכזאת, עם ספירלה מצויירת על הקרקעית, ומספר אגני מים שנקווים סביב.
כל אחד מאגני המים סימל תכונה אופי מסויימת. (אני משערת שאלה התכונות של Values in Action שאני קוראת עליהן לאחרונה). והבנתי שכל אחת קשורה לאלהות מסויימת. ענת על האומץ, כושר וחסיס על חוכמה ויצירה, עשתרת על אהבה. והיא אמרה לי לכתוב ספר סביב התכונות האלה. ואיך אפשר להתחבר לאלים השונים דרכן, איך אפשר ללכת בהן כדרך חיים דרך עבודה עם האלים.
אני לא אוהבת את גישת ה"אני צריכה איזה אל בשביל טקס, בואו נשלוף מישהו מהרולודקס." אבל כדרך חיים? יש בזה משהו.
לא יודעת אם זה יהיה ספר. אבל אלה כנראה יהיו רשומות בבלוג.
(נ.ב: באיזשהו שלב ניסיתי להבין איך קוראים לה. שלפתי שמות של כל מיני אלות, והיא התעצבנה עלי ואמרה שהיא פשוט הזקנה של התת מודע שלי, בערך במילים האלה. הסכמנו על מכשפלה.)
__________________________________________________________
2 מחשבות על “מדיטציה וקווסט

  1. פינגבק: שפש- התמדה (סדרת ערכי-אלהות) | כנען זה כאן

  2. פינגבק: בעל- חיוניות (סדרת ערכי-אלהות) | כנען זה כאן

השאירו תגובתכם

