יש זבול בעל ארץ

אני חושבת שאפשר עכשיו לקרוא לזה יורה.

גשם, גשם אמיתי, רעמים וברקים. בעל הדד, רוכב ערבות, חזר מן המוות ומביא את גשמיו.

וגם הבלוג חוזר.

מה התחדש לאחרונה אצל מכשפת המטבח שכותבת פה:

התחלתי להטמין זרעים שיעברו יום אחד לאדניות. לשמחתי הם כבר מבצבצים בעוז.
כמו השנים האחרונות, היה פסטיבל פגאני, וגם השנה העברתי סדנה שהוקדשה לאשרה. אכתוב אותה כאן מתישהו.
המזבח שלי שוב עבר חידוש, השינוי הבולט שעכשיו הוא מוקדש לאשרה ולאל (האם והאב של הפנתיאון הכנעני. אל, שור-אל, לטיפן, הרחמן בעל לב). בכלל, עברתי דרך מעניינת עם אל, עדיין סקרנית לראות לאן זה יתפתח.

כרגע אני מדליקה מקלות קטורת ארז על סף החלון כמנחה לבעל- הם מספיק מוגנים מגשם כדי לבעור, אבל ריח הקטורת נישא לעננים. תהה זו שנה ברוכת גשמים, ברוכת צמיחה, תהה זו שנה מבורכת.

2 מחשבות על “יש זבול בעל ארץ

    • שלומות אחיתופל. זה לא עניין של משעמם או מעניין. הכרתי את היהדות והלכתי בה דרך של 18 שנים. היא לא דרך שמתאימה לי לחיות בה, ממגוון סיבות (הבולטות בהן היותה 'דת ספר' ודוגמטית, היחס לנשים ולזרים, והקונספט של אל שופט\אל קנא\ חטא ועונש). אני צועדת היום בדרך הפגאנית כי זאת הדרך הרוחנית שאני מוצאת הכי מתאימה עבורי, ובעקבות חוויות שונות שהובילו אותי לקשר עם האלים הכנעניים.
      אני לא אשכנע אותך 'לעבוד את בעל' (וגם לא אנסה) כמו שאתה לא תשכנע אותי 'לעבוד את ה", אז אנא כבד את הבחירה שלי באלי ואני אכבד את בחירתך באלוהיך.

השאירו תגובתכם

